Benim oğlumda bir buçuk aylık kusma şikayetimiz var aşırı şekilde hem de doktor ilaç verdi fakat ben kullanmadım zamanla geçer diyorlar,her bebekte oluyomuş emmesi çok güzel bişe aslında bebegin her emmesi acıktıgı için değilmiş sizi özlediginde kendini güvende hissetmek istediğinde üşüdügünde emmek isterlermiş bebekler her istediğinde emzirin hem sütünüzde çogalacaktır bu sayede