Esmee benim kzıımda 10. Ayında öyle oldu hiç zorlamadım nerdeyse bir ay sürdü, dişler çıktı rahatladı şimdi de ekstra iştahı açıldı arayı kapattı😄 merak etmeyin diş çıkınca iştah açılıyo o yüzden hiç zorlamayın, zaten ağızlarıyla büyük mücadeleye giriryo kuzular