Momn Yumurta beyazını ne zaman verdiniz doktor 12 aydan sonra dedi ama 9 aylıkken aşısı vardı yumurta beyazı yemediği için vuramayiz dedi madem öyle neden 9 aya asi yaziyolar anlamıyorum sizler kacinci ayda yedirdiniz
Selin39 Momn aşının yumurta beyazıyla ne alakası varmış hiç böyle bir şey duymadım 1 yaşından sonra verilir yumurta beyazı
Sucukluyumurtaa Momn bende hiç duymadım. Ama 9. Ay kontrole götürdüğümde yumurta sarısına alerjisi olmadıysa beyazını ver artık demişti
Gamzeburkan Momn yumurta beyazini alerjik olmadığı icin 10. Ayda verdim. Ama 1 yasından sonra öneriliyor. Bizim 9. Ayda asimiz yoktu.
Ikrazumra19 Selin39 cunku yapilan asida yumurtaya alerjisi olan bebeklere hastanede doktor kontrolunde yapiliyor
Momn Sucukluyumurtaa 9. Ay kontrole pazartesi gidicem ama yumurta beyazı için dahanonce 12 ay demisti
Momn Gamzeburkan sağlık ocağı gel demişti hiç yumurts beyazindan bahsetmedi 9. Ayda geldik yumurta beyazı dedi
_ADA_ Momn doktorumuz yumurtayı ayırmadan verebileceğimizi söylemişti. Bazen kendimize yaptığım yumurtadan veriyorum bi alerji söz konusu olmadı.
Umay_ Momn Benim bebeğim de alerjik değil. 11 aylık olmak üzere yeni az az veriyorum. Zaten yeni yapılan araştırmalara göre yumurta beyazi daha da erken verilebilirmis okuduğum kadarıyla. Ama çoğu doktor yine de bir yaşından sonra öneriyor.
Bebek2020_ Momn biz geçen ay 9. Ay aşısını yaptırdık. Ama yumurta beyazından bahsedilmedi. Hiç kimseden de duymadım. Ama tavada kızarttığım yumurtanın sarısına ekmeği bandırırken bazen minik minik beyazını da ekleyip veriyorum.
Minik1anne Momn benim bingölde arkadaşım var ordakiler de böyle demiş ne alaka ben bu ay vurdurdum 9 ay aşısını öyle bisey de demediler
Biricigimmm Momn ben en basından beri veriyorum yurt fıdındayım burda beyazını vermeyın gıbı bırsey demıyorlar
Momn Biricigimmm aa öyle mi ? Garip gerçekten. Burda bile doktorlar biri dediğini diğeri farklı diyor
Gamzeburkan Momn inanın ilk defa duyuyorum vardır bir bildikleri ama yumurta beyazida 1 yaş sonrası veriliyor anlayamadım