Ozdmrkbraa Kızlar günaydın ☀️ koton kidsten kıyafet alıcam oğluma da LCWaikiki ye göre bedenleri nasıl yada kalıp olarak daha mı bol daha mı dar kullananlar görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🥰
Reyna Ozdmrkbraa kalıpları kücük bence 9-12 aylık tişört aldım geçen 9 aylıktı oglum tam cuk oturmustu 12 aylıkken olur mu bilmem
Fatma8988 Ozdmrkbraa üst beden dar kotonda bi beden büyük almanı öneririm. Hatta bebeğin iri ise 2 beden büyük al. Alt beden lcw ile aynı bence
Ozdmrkbraa Fatma8988 salopet takımla gömlek alıcam oğlum 6 aylık LCWaikiki nin 6-9 u tam oluyor 9-12si biraz daha rahat oluyor o zaman kotondan 9-12 almam daha mantıklı
Slmnese Canım koton çok önermiyorum. Bedenleri çok çekiyor küçülüyor. Kumaşlar hep salıyor zamanla. Lcw daha kaliteli kotona göre
Ozdmrkbraa Slmnese bende hep ordan alıyorum da beğendiğim bi salopet gömlek takım vardı LCWaikiki de bedenleri kalmamış ordan alıyom dedim bende bi kerelik 🤭
Ozdmrkbraa Cheddar sadece bir kerelik alıyım dedim LCWaikiki de beden kalmamış beğendiğim takımın orda da görmüşken alıyım dedim ama bu yorumları görünce vazgeçmem an meselesi
Cheddar Ozdmrkbraa tabi şuan seçeneğiniz yoksa alabilirsiniz ama ben geçen yaz tişört şort falan almıştım bi yıkamada ağzı yüzü kaydı resmen sinir oldum
Ozdmrkbraa Cheddar çok haklısınız artık bayram da giysinde sonrasına bakarız modundayım bu yorumlardan sonra 🤭
Mylove2461 Ozdmrkbraa oglunuzun kilosu nedir ayina goremi giyiniyor koton kids biraz dar kalipli oluyor eger 6 9 giyiniyorsa 1 beden büyük alanilirsiniz
Ozdmrkbraa Mylove2461 yok ayından büyük giyiyor çok baktım yorumlarda beni yönlendirdi vazgeçtim almaktan ordan
Mylove2461 Ozdmrkbraa ben cok aldim hic pisman olmadım yaniltmadi beni ve bence kalitelide trendyolda indirimli oluyor genelde