Sinmmmmmm Bebegim 2 ay 7 günlük akşam 10 da yatıp kesintisiz şekilde 6 ya da 7 ye kadar uyuyor normal mş bu kadar uyuması kesintisiz şekilde beslemek için uyandırmalı mıyım sizce
Ipek20200306 Sinmmmmmm ne güzel işte biz uyusun diye dua ediyoruz eger emziriyorsaniz MaşAllah sutunuz doyuruyor rahat yatiyor demek ki dinlenmeye bakin
Annesibebesi Sinmmmmmm Benim bebeğimde öyleydi canım. Ben hiç uyandirmazdim rüya öğünü şeklinde emzirirdim hep. Ileriki aylarda çok faydası oluyor gece beslenme ihtiyacının olmadığı aylarda uyanmamış oluyor ve uyku duzeni sağlamış oluyorsun.
maestro Sinmmmmmm gece sütü çok kıymetlidir. triptofan adı verilen bir amino asit vardır ve beyin gelişiminin devamı için çok önemlidir. gece beslemesi şeklinde uyandırmadan bi kere de olsa besleyin
Gamzeburkan Sinmmmmmm çok şanslısınız benim kızım 1 yasında bugüne kadar geceleri 10 kez uyanır. İciniz rahat değilse 1 kere kaldırıp besleyin onun haricinde ellemeyin bence ilerde çok rahat edersiniz☺️
Merlinlin Sinmmmmmm ben bırakıyordum uyuyordu acıkınca zaten uyanıyor. Şimdi 4 Ay 4 günlük o kadar kesintisiz uyumuyor en fazla 4 saat. Keşke diyorum yine öyle uyusa 😀