Ben 4 ay doldu başladım şuan 5,5aylık ve hayat iyi gidiyor alıştık hatta püre bile yapmıyor um blendır bebeği olmasın diye şuan kahvaltısını yaptırıyorum öğlen irmikli meyve püresi veriyorum akşamda yaptığım çorbadan uygunsa ekmekle veriyorum hatta gecenlerde taze fasulye yemeğinin suyuna ekmek bandım verdim yarı baya alıştık artık bence geç kalmayın damak tadı geliştimi yemiyor ek gıdayı yada mama emme ona daha kolay geliyor