Uyumadan önce baya emdi. Tabi uyuyunca kaldıramadım..
Sen misin kaldırmayan sabaha kadar nöbet tuttum resmen. Bu geceleri bebeği ayağından tutup ters sallasan da çıkmıyor gazı 😂 sonra da sürekli uyanıyor haliyle.
Var mı gazını ben uyandırmadan şöyle çıkarıyorum diyen, muhteşem bi çözümü olan anne?