Gozdemasal benimki de kolikti şimdi iki buçuk yaşında 9 aylıkken yürüyordu çok badireler atlattık sürekli aktif olduğu için bikac yerinde dikiş var daha şimdiden düşünün, bazı çocuklar boule oluyor ve hala aralıksız uyku yok en az 3 kez garanti kalkıyoruz gece, pandemi de evde duvarlara tırmanıyor artık yaratılış demekki bende oyleymisim anlatılanlara gore 😥 bence yürümeye başlayınca asıl mevzu başlayacak