Gullu666 canım yazayım ama yine de doktora sormadan kullanmayın, her bebeğin bünyesi farklıdır. Biri stafine bunu bizim doktorumuz günde 2 kez , diğeri de hamazinc bunuda 3 kez ,sadece yara bölgesine kullanmamı söyledi, 2 günde etkisini gösterdi benim bebeğim de. Ama dediğim gibi bebeklerin cildi hassas doktorla görüşmeden kullanma bence