mucizelerin_annesi Kızlar oğlum 29 haftalık 975 gram doğan bir bebek 65 gün kuvezde kaldı ve eve getirdik çok şükür eve geldiğinde aylık kilo alımı falan çok güzeldi iki aydır kilo almiyo sizce ne yapabilirim aranızda bu sorunu yaşayan varmı? Lütfen paylasirmisiniz
Guzelkizimbenim mucizelerin_annesi anne sütü alıyorsa sütünüzü arttırmaya çalışın o ara da mama desteği yapın mama alıyorsa mamayı değiştirin ondanda olabilir
Katya mucizelerin_annesi şuan kaç aylık bebeğiniz? Birde anne sütü alıyor mu? Alıyorsa süt kalitesini arttırmanız lazım dereotu,ceviz, komposto, helva, ciğer bunlar hem süt yapar hem kalitesini arttırır.
mucizelerin_annesi Guzelkizimbenim anne sütü almiyo malesef bütün mamalari değiştirerek denedim ama hiç biri olmuyo eşim sağlık çalışanı herşeyi yaptık ama kafayı yiyeceğim 😔🤯 kolon testi falan istediler
Guzelkizimbenim mucizelerin_annesi benim bebegimde almıyor hıc aklıma gelmedi kolon testi ne için o peki bana hep olabilir diyorlar
Sevgi19 Canım benim oğlumda prematüre bi bebek anne sutu zenginleştirici bi mama vermişlerdi sana ondan vermediler mi
mucizelerin_annesi Sevgi19 cnm e protein diyorsun biz onu 3 kilo olana kadar kullandık oğlum şuan 10 aylık düzeltilmiş göre 8 ayına girdi
mucizelerin_annesi Guzelkizimbenim cnm çok gazi var birde bağırsak sindirimini yapabiliyorum gıdaları vücuda alabiliyorum diye bakacaklar
mucizelerin_annesi Katya malesef 10 gün önce bıraktı cnm zaten azdı mamayla birlikte alıyordu kendisi çok güzel yiyor aslında yemesine rağmen kilo almiyo