Ashly90 Bebegim 2 ay 8 günlük dogumdan sonra hiç kahve içmedim ve özledim baya. Ne zaman içmeye basladınız
merveliff Ashly90 canım ben sezeryanla doğum yaptım uyuşukluğum geçti akşamı doktorum bana kahve içmem gerektiğini söylede iki bardak kahve içmiştim vücuttan atmak için iç tabiki kahve nolucak
Ece06 Ashly90 bende sanırım kolik durumu bitmişti bebeğimin 2 ay 5 günlüktü ondan sonra dibek içmeye başlamıştım haftada 4 fincan.... gaz sorunu her hangi bi şeyi yoksa iç bence canın istiyor sonuçta 🙋🏻♀️
Deletedmom115 Ashly90 4. Ayda başladım ama uyku düzenini etkiliyor demişlerdi pek sorun olmadı zaten uyumuyordu 🤗
deletedmom2200 Ashly90 5. Ayda içtim ilk defa. Çok gazlı bir bebeğim vardı çok korkuyordum kafein etkiler diye ama 1 fincandan bişe olmaz eğer emziriyorsan kafein bebeğin uykusunu etkileyebilir ona dikkat et canım
Nilperininannesi Ashly90 turk kahvesini cok severim hamile oldugumi ogrendigimde bi tiksinti geldi icemedim. Simdi kizim 4 aylik iciyorum artik tabi gunde 1 tane
Alazcns Ashly90 ben sezaryen doğum yaptım doktor kahve içebilirsin dedi ilk gece o kadar sevindim ki kahve canavarıyım. Taburcu olurken de gün de 2 fincan türk kahvesi 1 de nescafe içebilirsin demisti. Hamileyken de 1 fincan türk kahvesi içmemi söylemişti 💜
damlahira Ashly90 Türk kahvesiz hayatta yapamam günüm güzel geçmez içmediğim zaman☺️ Hamileykende içtim hala içiyorum şükür bir sıkıntı yok vazgeçemem
Ferhunde Ashly90 türk kahvesi süt artırır diye duymuştum bende emzirirken içiyordum türk kahvesi ama günde 1 kere olmak şartıyla öyle duymuştum ben
Atlasgizem Ashly90 ay hiç öyle takıntınız olmasın ya ben günde 1-2 barsak içiyorum bebeğim doğduğundan beri. Şuan 3 ayı bitti hiç öyle uykusuzluk felan da yapmadı araştırın zaten günde 2 bardak kahve den bişe olmaz . Ben herseyin yenilip içilmesinden yanayım abartmamak kaydıyla
AliyeAsel Ashly90 ben hemen başlamıştım canım doktorum bi tane içebilirsin demişti dayanamazdım tam bir kahvekoliğim çünkü ☕️😻
Yagizmomms Ashly90 Dogdugundan beri hep içiyorum ne zararı varmış ki? Zten sezaryen yaptım hastanede verdiler 2,3 bardak. Bende her gün bi fincan türk kahvesi,yarmadansa nescafe içerim.
Ttgb255 Ashly90 valla hamileyken gece bile kahve aşeriyodum türk kahvesi kavonozu yatak odamdaydı gece nefsimi körlesin die çay kaşığının ucu ile alıyodm öyle çiğ çiğ yiyordum 😂 gündüzleri 2 fincan içiyordum genelde doğurdum hala kahve ile aşk yaşarız günde 1 kesin içerim
Thesra Ashly90 Doğum yapar yapmaz içmeye başladım 9 ay hiç içmemiştim çünkü 😅 Zaten günde belirli bir ölçüye kadar içmek serbest☺️☺️