Aselinannesi0655 Kızlar bebegim 2 ay 4 günlğk gece uykusunda sürekli bi inleme anneanneö gibi ıııhh ıhhh acayip sesler çıkarıyor eşim de tutturdu agrısı mı var diye acaba agrısı mı var ki
KevserKaan Aselinannesi0655 ya gazi vardır yada üşütmüştür karnı ağrıyor olabilir. Benim kızımda da aynı sorun oluyo ara sıra şuan gaz damlası kullanıyorum biraz daha rahat