Feryaa ah o azı dişler o kadar zor ki 😞 kızım 8 diş aynı anda patlatıyordu bir de azı dişler geliyordu perişan haldeydik resmen. Doktorumuz calpol ya da dolven önermişti. Dolven daha etkili geliyordu. Ki ben normalde hiç ilaç veren bi insan değilim o süreçte verdim. Ve bir de gece sürekli tetagil sürdüm. Ama yine de inatçı ateş varsa mutlaka doktor görmeli altında yatan başka bir sebep var mı yok mu bakılmalı. Onun dışında yapacak çok bir şey kalmıyor maalesef bu süreç böyle geçiyor 😞