Caylakanne Kızlar bugün 2 ay oldu sezaryen ile doğum yapalı.. 29 yaşındayım ve bu zamana kadar horladığımı bilmem ama eşim 2 aydır horladığımı söylüyor. Doğumun bi etkisi olabilir mi yoksa yorgunluktan mı sizce? Benim gibi olan var mı??
Ezgimmmmm Caylakanne yorgunkuktandır ben yatağa yattığım gibi uyuyan bir insan olmadım hiç doğumdan sonra yorgunluktan yatağı görür görmez uyuyordum horluyormuşumda 🤣