AlyaMerveMina mamayı kaşıkla verin biberonla verirseniz emmeye alıştırmada çok güçlük çekersiniz sütümün artması için burda yazan herşeyi yaptım ama bence herkesin kendisine göre sütünü artırıcı şeyler var ben kaymağı hiç sevmem eşim tabağıma koydu ye dedi bende hadi kırmayayım dedim yedim sütüm 30 cc den 180 e çıktı bir anda 🤷♀️ Siz de deneyerek bulun size iyi gelen yiyeceği önemli bir konu da mutluluk 😁 sizi mutlu eden şeyler yapın kesinlikle psikoloji çok önemli sevgiler 😊