[silindi] Arkadaşlar korona olup emziren annelerimiz varmı bilgi alabilirmiyim nasıl yöntemler yaptılar.
Zeyno32 [silindi] kızım beş aylıktı. Önce eşim sonra bana geçti. İlaç kullanmadan atlattık çok şükür. Devamlı elimi yıkadım kızımı sadece emzirmek için kucağıma aldım. Öğlen 2 maske gece tek maskeyle uyudum. Maskeyi hiç çıkarmadım.
Egemoms28- [silindi] sık sık ellerimi yüzümü yıkadim, emziriken cift maske kullandım bazen ellerime de eldiven taktım. Gün icinde de ilgilendim ama maskemi hic cikarmadim.
Gzdzeynep [silindi] ben çok hafif şekilde geçirdiğim için hiç ilaç kullanmadım emzirmeye de devam etmiştim normal şekilde. Kızımda da hiç semptom olmadı ben hastayken
green_love1 Bebeğimi doğururken korona olduğumu öğrendim, 10 gün boyunca çift maskeyle emzirdim ve kucağıma çok alıp temas etmemeye çalıştım, ellerimi sürekli yıkadım özellikle Emzirmeden önce çok şükür ona bulaşmadan geçti gitti