Ozgeruya pamuksekerinannesii evet ben genelde fitil kullaniyorum gecen hafta bizde atesliydik fitil koyuyorum 10 dk da düşüyor calpol sadece sakinleştiriyor bnce🙂
Cidemkisa esmirna16 yok bu zamana kadar zaten öneriyorlar di dönüşümlü kullanmak için bizim dirençli ateşimiz çok çektiğimiz için biliyorum ama bu bı senedir onermiolar içindeki bisiden dolayı yine de siz bilirsiniz