Sblu Merhaba geçmiş olsun, 1 ay önce bizde atlattık ailecek. İlk 2 gün ateşlendi ona test yapmadık ama sanırım oda geçirdi. Eğer bebeğiniz anne sütü alıyorsa, kendi beslenmenize çook çok dikkat edin çünkü sütten bebeğe geçip onun bağışıklığını korumanız lazım. Her gün mutlaka vitamin alın, hatta ben meyve dışında Redoxon aldım her gün 1 bardak suya 1 tane eritip içiyorsunuz. 2-3 litre su içmeye çalıştım çok sıvı almak virüsün ciğerlere inmesini önleyip mideye ordan da atılmasını sağlıyormuş. İlk 2 gün başım çok ağrıdı günde 2 taneyi geçmeyecek şekilde parol aldım: başka da bişey kullanmadım. Umarım sizde bir an önce atlatırsınız 😇 maske konusuna gelince ilk 1 hafta korona olduğumuz aklımıza gelmedi ceyranda kaldığımdan üşüttük diye düşündüm. Öyle 1 hafta geçti. Tad, koku kaybı olunca test yaptırdık pozitif çıktı. İzolasyon sürecinde ilk 2-3 gün maskeyle emzirdim ama mantıksız geldi çünkü evde 3 koronalıydık. Gündüz maskeli geziyoruz ama gece sabaha kadar kızım koynumda emiyor, uyurken takamayacağıma göre sonra maskeleri çıkardık. Çok şükür geçmedi ona bağışıklığı yüksekmiş demekki. Beslenmeme çok dikkat ettim her gün et yada tavuk, yumurta, yoğurt, meyve mutlaka tükettik. İlikli, Kemikli et haşladım 2 gün onu tükettik. Hepimiz bu şekilde Verdikleri ilacı kullanmadan atlattık. Size de şifalar diliyorum, dilerim kuzuya bulaşmadan atlatırsınız ❤️ Bu arada cümleten Hayırlı kandiller diliyorum, kandilimiz mübarek olsun hanımlar 🤲🏼🌸🌸