minikbaykus Bağırsak tepkili süt alerjisi vardi bebeğimde rotada yaptırdım şimdi 15 aylık hâlâ süt ürünü yiyince aşırı gaz oluyor. Duyuyorum ki burda çoğu anneden zararlı diye. Ömür boyu devam mı edicek böyle😔
Ogulcan minikbaykus canım bizim de süt alerjimiz var doktor yaptırmadı ama bebeğin besin alerjisine göre öneriyor doktorlar.yaptırmayınca daha zararlı canım doktorumuz bize aşımız olmadığı için çocuklardan uzak tut dedi çünkü rota çocuklardan bulaşıyor doktorun önerdiyse doğru olanı yapmışsın canım
SaskinOrdeginAnnesi minikbaykus bizimde süt alerjimiz var emziriyorum diyeti açmayı denedim ama fırınlanmışlar haricinde gene belirti gösterdi devam yanı doktorumuzda yaptırabilirsin rota alısını dedi hatta önümüzdeki hafta yaptıracagız
minikbaykus Ogulcan Doktor herhangi bişey söylememişti. Süt alerjisi olduğnu bilmiyorduk. İkinci dozdan sonra kakada kan oldu. Yoğurt yiyince öyle öğrendim 😔
Ogulcan minikbaykus canım süt alerjiniz ileri derece olsaydı bu zaman a kadar çıkardı biz 2 aylıkken öğrendik şuan 7 aylık olacağız içini ferah tut doktor alerjinin derecesine göre öneriyor