Sıra bana gelmesine rağmen haftalardır aşı olamıyorum çünkü aşı yok ve randevu alamıyorum. Her gün defalarca kontrol ediyorum. Bulunduğum ilden kaynaklı sıkıntı var ve randevu bir türlü yok. Bugün girdim yeniden ve öyle bir buton çıkmıyor bile artık. Sıra geçme diye bir şey var mı?