Bbbbbb bizde 3.500 doğduk ben zayıfım eşim zayıf de doğal olarak bebeğim de zayıf çok diyorlar ama umursamıyorum hem iştahı çok değil hem de yerinde 1 saniye durmuyor canı sağ olsun kilolu olup neyapacak masallah 10 aylıkken adimlamaya başladı şuan 11 iz yürüyoz gelişimi çok iyi🥰