elizitosunannesi Maşallah ya benim kızım 6 aylık 6650 gr, 3650 doğdu, anne sütü alıyor ama meme reddi yaşadık 2 ay şuan iştahsızlık var :/
Gul-38 elizitosunannesi o sorun bndede var meme reddi hangi ayda yasadn canim. Mama veriyorum smdi hic emmiyor sadece uyku arasnda :(
Ayazmoms elizitosunannesi kilosu gayet iyi maşallah. Çok Fazla takılmayın. Sağlıklıysa her şey yolundaysa kilolu bir bebek olmasına gerek yok.
Derin282021 elizitosunannesi ne zaman meme reddi yasadiniz benim.kizimda o kiloda dogdu suan 3 aylik 6.5 kilo
Prensesannesi21 Gul-38 6 aylik aşısında 8.800 dü kilosu boyuda 75 cm 😍🙏🏻 yarin 7 aylik olcak bilmiyorum
Prensesannesi21 Gul-38 Evet büyüdü de yenu doğan dönemi çok rahattı zorlamazdı asla ama şuan dis sancilari felakeeet
Gul-38 Prensesannesi21 bzde smdi cok sknti cekioz ileriyi blememde. Meme reddmiz var kilo almadi bu ay cok. Gazi hic btmiyir zaten
Prensesannesi21 Gul-38 Ben doğduğu ilk günler humana içerdim süt ve gaz için. Anason rezene ve gerçekten ise yarayan kimyom tohumu onu da kaynatip icerdim🙏🏻 Belki fikir olur🤭 Gaz damlasi sa sab simplex kullandim hic degismedim tabi benum bebegim kolik değildi dediğim gibi pek zorlamadi dilerim sizinkide mışıl mışıl uyur🙏🏻😍
Bbbbbb Busra7125 Tek benim oğlum zayıf değilmiş doğum kilosu 3.800 iyiydi ama hep iştahsız bir bebek oldu hemde çok hareketli 8 aylık 8 kilo bile yok devamlı zayıf diyorlar üzülüyorum sizin bebeğinize de söylüyorlar mı