İyi sahurlar herkese kızlar ben 5 aylıkken ek gıdaya başladım anne sütü gece alıyor sadece gün içinde mama içiyor bide ek gıda doktorum 3 öğün ana araya da mama ekle dedi 6 buçuk aylık şuan. Sabah kahvaltı sonra mama öğlen çorba sonra meyve püresi ve yoğurt veriyorum daha sonra 2 kerede mama veriyorum gecede 2 kere emziriyorum ama oğlum çok aşırı gaz problemi yaşıyor acaba ek gıda agirmi geliyor bilemedim bide çok iyi yiyor 1 kepçe çorba bazen daha fazla içiyor bir kase yoğurt yer mesela fazla geldiği icinmi bu kadar sancı çekiyor acaba bilgisi olan yada bu durumu yaşayan varsa banda yazarmisiniz