Arkadaşlar öncelikle merhaba ben pentiden almıştım emzirme sütyenlerimi ama sündüler 5 ayda biçimsiz bir hal aldılar ve göğüslerimi tutmuyorlar resmen bir süre sonra açıkta kalıyor göğüslerim siz hangi markanın sütyenini kullanıyorsunuz benim aradığım ama bulamadığım özellik tam olarak kavraması göğsü toparlaması rahatta olması önemli tabi dagi ninkiler fotolarda güzel duruyor ama emin olamadım siz hangisini önerirsiniz 🤭😊