Merhaba hanımlar, 🌸 herkese hayırlı son Ramazan demleri diliyorum. Birkaç sorum olacak. Yardımcı olan herkese şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻
Bebeğim 16 aylık ve zor yemek yiyor. Daha küçükken iyiydi ama büyüdükçe yemek yemek istememeye başladı. Aç kalmasını istemediğim için ilk başlarda kitap, kartlar, zeka oyuncakları ya da oyalanacağı o an etrafta ceviz varsa ceviz, kavanoz kapağı varsa kapak… bu yakın zamanda telefona da döndü. Tv bağımlısı değil ve asla dönüp bakmaz ama telefon olmadan yememeye başladı bu sefer de. Yani vermediğimde ya da açmadığımda hırçınlaşıyor, ağlıyor veya kızıyor asla yemiyor. Ne yapabilirim? Hata bende başta seçenek olarak sunmamam gerekiyordu ama aç aç dolaşmasına gönlüm razı gelmedi. Lütfen var mı şu illet olmadan löp löp yedirtecek yöntem veya başka alternatifler?
Denemediğim şey kalmadı ya 🤦🏼♀️ Kuklalar aldım onlarla verdim, kendi yesin diye önüne koyuyorum oyunlaştırıp yemiyor. Şekilden şekle giriyoruz babasıyla beni mum ediyor masada uzun uzuuuuuuun saatler oturuyoruz. Lütfen yardım edecek ve çare çözüm bulanlar paylaşsın 🙏🏻🤲🏻🌷