Esrayaz bak benm etrafim da 2 tane doğum sendromlu, 1 tane otizim var onlarn yüzlerinde bakislarida değişik bu çocuk gayet normal hiç kafanı yorma çok şükür biseyi yok ha içini rahat ettrmk istiyosn araştırmalra götür oralar daha iyi bilir bakar onun yanı sıra gelişimi ilerlesn dye sürekli biseyleri tanıt ona aklıma ne gelrse fegsil şeyler ver elleryle dokunp tanışın ama üzme kendini boş yere gercktn bu çocuk çok sağlıklı şükür