mycutebaby Busra1998 yani orası doğru tabi ama ben stoklarım mantığıyla sarıp buzluğa atmak istiyorum hem hazır da bulunur sardımı birkerede yani ;)
Busra1998 mycutebaby hımm orasını bilemem ama bn buzluğa atacağım şeyleri ya kaynanam gelir yardım eder yada annemle yaparım
mom073 mycutebaby 3 kere sardım birinde 2 aylıktı diğerlerinde 3 ve 4 kolay olmadı 😂normalde 1 2 saatte bitecekse 4 5 saatte bitti
aggubebek Hohomoromu Çelik tencere 🥴 evet vallahi telim bozuldu o yapraklar çıkmayi. Altını açıp da bebenin altını almaya gidince dalmışım, sonuç böyle kaldı. 🙇♀️
Sandall_ mycutebaby ben uyycagu zaman sardık ayağıma koydum orda salladım bı yandan sardim zahmetli baya
TuruncuLimon Haminne ya kullanıcı adın ve profil fotona bayıldım sen delimisin acaba 🤣 acayip derecede bzç izliyorum 😅
Mervee35 mycutebaby sarabilirsin.ben sarıyodum, sarıyorumda. Kızım ilk uykusuna yattığında yaprakları hazırlıyorum kaynatma saplarını koparma VS., içini hazırlıyorum.ikinci uykusuna uyuyunca ya da uyandıktan sonra da sarıyodum👍
ebrarin_annesi mycutebaby yarim saattede asagi yukari baya bitiyo ya 😂 persembe sardim 40 dakikada 4 sira felan kalbalik olmamiza ragmende yettide artti bile
pikacuu mycutebaby Ben sardım kaç kere. Onun uyuduğu zamana denk getirdim. Öğlen 12 gibi yattı en fazla 1 buçuk saat yatar. Hemen başladım bir tencere dizdim 1 saatte bitirdim ve tam üstüne uyandı. Pişirip iftara yedik.