Şu uyku düzenini bir türlü oluşturamadm gece 2de yatıyor öğlen 12de uyanıyor
Daha erken uyandrmayi denedm durmuyor huysuzluk yapıyo veya altını değiştirmek için koyduğum da arkamı döndüğümde uyumuş oluyo kıyamıyorum bidaha uyandrmaya ben bu düzeni nasıl oluşturucam bana bı akıl fikir verin lütfen