Defneninannesi Çıkmadı hala. 2 aylıktan beri kasınıyor ama hala diş filan yok. Bıngıldağıda kapanmadı daha geniş sanki. D vitamini düzenli kullanıyorum ama normal mi acaba?
MasalAda Defneninannesi 10 aylığız yok daha dişimiz ama dün gece ateşlendi inşalalh diştir başka bi sıkıntısı olmasında 🙏
Defneninannesi NeslihanBusra Biraz geniş sanki. Doktorumuz gecen ay hala geniş d vitamini kullanıyorsunuz dimi dedi. Evet dedim ve hala aynı sanki.
Defneninannesi Minikkuzu Benimki de çok hareketli sürünerek her yere gidiyor ama tam emekleme sayılmaz :)
Minikkuzu Bizimki surunmuyorda oldugu yerde duruyor sadece kendi etrafinda donuyor ne surunme ne emekleme bisey yok