ketcapli_lahmacun Merhaba tatlı annişler 😍. 4.5 aylık oğlum var ve sağlık ocağının verdiği damlayı kullanıyoruz. İsmi Ferrum . Acaba kullanan var mı? Ve demir ilacının kabızlık yaptığını duydum. Kabızlık için çözüm önerileri istiyorum. 🙄
Hilokiiii ketcapli_lahmacun her bebek farklılık gösteriyor malesef ki paraben içermeyen özelliklerine bakıp alın sidefer piyasanın en iyisi bende onu kullanıyorum
Full ketcapli_lahmacun her demir takviyesi her bebege uygun olmuyor malesef. Sidefer en iyisi diye aldim ama gazdan acillik olduk. Bestiron kullandik cok rahatti. Ne gaz ne kabizlik yapti.
ketcapli_lahmacun Hilokiiii biz daha yeni başladık o yüzden birde üstüne kabızlık meselesini duyunca iyice stres yaptı bende 🙄🤔