Sahraligunler gazdır muhtemelen bizde çok çektik 3.5 aylığız hala çekiyoruz ama gaz masajı yapıyorum (YouTube da var) havlu satıp fön makinasıyla ısıtıyorum yüzüstü yatırıp sırtını ovuyorum bunlar iyi geliyor gaz damlası da kullanabilirsin doktoruna danışıp yalnız her damla her bebekte işe yaramıyor deneme yanılmayla buldum ben