Cansuu1 kardeşi olması çok güzel bir duygu Ama aması var. Siz doguracaksınız eşiniz değil. Bebeginiz de henüz yeni yeni oyun cagına gelmiş. Bu soruları kendinize soruyorsanız hazır değilsinizdir. Eşinizle konusarak anlasmaya calısın, hazır olmadıgınızı söyleyin. Tabi ki cocuklar cok güzel ama gerçekten doğan büyüyor mu yoksa anneler o büyüyen yorgunluk stres altında ezilip kalıyor muyuz.. bilemedim. Kendinizi ikna etmeye calısmadan size ne iyi gelir onları düsünun. Eşiniz de biraz size ve mevcut cocugunuza odaklansın💐