fernweh benim kızım 1 yaşına kadar öyle uyudu, hatta yanında da durmuyordum, yatağına yatıtıp odadan çıkıyordum, kendiliğinden uyuyordu, cennet gibi günlerdi 😄 şimdi 1buçuk senedir bizimle yatıyor, yanında yattığımda uyuyor, sallama vs asla yapmıyorum yani buna da şükür, ama bensiz uyumuyor artık 🥲