BesteArya biodermanın şampuanı nemlendiricisini kullanıyoruz el örgügü kıyafet hiymedim gitdirmedim emince rahatsız etmesin diye kıyafetlerini çift durulama yapıyorum her duşta şampuan kullanmıyorum ne saçına ne vücuduna ve şig kullanmıyorum elimle ovalıyorum çoklu besin alerjisi var bi çokşey tüketmiyoruz doktorun verdiği elidel kremi var günde bir kere onu kullanıyorum vücudunu hep nemli tutmak lazım