Mircan Synmannesi anladım canım çok şükür bebeğim yiyor bana fazla geldiği için vermedim bu zamana kadar
Synmannesi Mircan benim doktorum bebeklere yani bu aydaki bir bby üç tane öğün yeterli kendini sıkma kasma yemiyor diye üzülme demişti iştahsız bir çocuk olduğu için kusan bir çocuk olduğu için ben az ve öz veriyorum maalesef her bebek farklı
Mircan Berkin ben hep farkli farklı yapmaya çalışıyorum canım ama bundan sonra bı yemeği iki öğünde veririm teşekkür ederim 🥰
Mircan Mom44454 benim bebeğim de çok hareketli canım öyle çok kilolu da değil ama bundan sonra daha çok dikkat edicem 🥰
Synmannesi Mircan amin Allah razı olsun pütürlü yemiyor :(( hemen ya yutamıyor kusuyor ya da öğürüyor
alpin-annesi Mircan canım bir de ara öğün olarak çeşit ben ; kefir meyveli yoğurt (kendim yapıyorum) meyve suyu ( taze sıkıyorum) kuru kaysıyı kaynatıp içine ceviz çekiyorum bunlardan da verebilirsin fikir olsun sana 🥰