Merhabalar sezaryen Doğum yaptım üç ay oldu ama hala arada akıntı denebilecek kadar kanamam oluyor. Normal mi sizce? Bu donemde boş yere hastaneye gitmek istemiyorum. Sezaryen Doğum yapan anneler yardımcı olursanız çok sevinirim. Teşekkürler şimdiden.