ilkgozagrimmmm Kızlar sormak istediğim evlat ile ilgisi vesvese nasıl aşılır ? Yani ona birşey olacak korkusu , onu koruma hissi. Rabbim sınamasın kimseyi evladıyla. Bu vesvese geldikçe Allah muhafaza günaha girmekten korkuyorum.. 😔
Vinividiviciii ilkgozagrimmmm O çoğu annede oluyordur bence . Ben ayetül kürsi okuyup Allahım evlatlarım sana emanet diye geçiriyorum hep içimden biraz rahatlatıyor 🤲🏼
Bebegimm1 ilkgozagrimmmm o herkes de var emin olun bende de oluyor ve inanirmisiniz kimseye bırakamıyorum eşimden başka. sanki bir şey olucak mış gibi oluyorum
ilkgozagrimmmm Vinividiviciii Bende sürekli okuyorum. Daha dün bebeğim yataktan düştü. Çok şükür birşey olmadı. Ama sürekli aklımda ,sürekli kendimi suçluyorum nasıl uyudum nasıl bakamadım diye.
Vinividiviciii ilkgozagrimmmm Hiç kendini suçlama olur böyle şeyler bundan sonra dikkat etmekte fayda var.Bzide sonuçta robot değiliz ki anneyiz bi yerde pilimiz bitiyor ☺️
ilkgozagrimmmm Bebegimm1 Bendede öyle oluyor eşime bile bırakamıyorum. Sanki koruyan biz değiliz bunu biliyorum. Ama istemsizce korumak istiyorum.
elifinannesi53 ilkgozagrimmmm ilk zamanlar bende de vardı canım zamanla geçiyor herşeyin Allahtan geldiğine inanarak ne yaparsam yapayım onu tam koruyamayacagım için saldım yani başa gelen çekilir mantığıyla.. Ama Rabbim hepimizin evlatlarını korusun hayırlı insan eylesin onları
ilkgozagrimmmm elifinannesi53 Koruyan Rabbim. Böyle üstüne düştükçe vicdanen rahat olmuyorum. Rabbim affetsin yanlış yapıyorsam diyorum.
Mom44454 ilkgozagrimmmm canım duamızı edip Allaha güvenicez bir de çok zor ama onlar bize Rabbimizin emaneti. Asıl sahibimiz Allah. Bir olay vardı kadının çocuğu ölüyordu o metanetini koruyordu verende alanda o diye peygamber efendimiz onu örnek göstermişti aklına böyle şeyler getir. Yani bu vesvese kaybetme korkusundan. Şeytan oyun yapıyor aldanma🥰🥰
ilkgozagrimmmm Mom44454 Haklısın canım bunu bilip bunu aşamadığım için üzülüyorum. Aynı olay mı bilmiyorum adamın kaç senedir olmayan evladı doğmuş ve ölmüştü. Adam sabırla Peygamber efendimizin konuşmasını beklemişti. O nasıl bir iman. Rabbim bizlerede öyle nasip etsin 🤲
Brcfayrt ilkgozagrimmmm ben 7 aydır bunu aşamadım lohusalığımda başladı o zaman daha çok korkuyordum herkese belli ediyordum simdi bir tık daha iyi ama aşacak gibi görünmüyorum biri oğlumu severken hep ona zarar gelecekmis gibi hissediyorum
ilkgozagrimmmm Brcfayrt Evet kucağına aldıklarında bile düşürecekler gibi geliyor oysa onu koruyan biz değiliz. Sanırım annelik böyle birşey. Bolca okuyorum bu vesveseler için
Mynameisugu Zamanla geçiyor her annede ilk zamanlar oluyo cocuguna baglandikca annelik hissiyle oluyo ama zaman sonra geciyo dusunmemeye basliyosun rabbime emanet de her zaman ne olursa oku rabbim korusun de
Bebegimm1 ilkgozagrimmmm koca adam koca kız da olsalar yuregimizde yine o korku heycan olucak hep üstlerine titricez
Mom078 ilkgozagrimmmm Tamam 😁 benim kızım yaşına girdi hala o vesveseyi aşamadım bence bu çok normal tabi afaki boyutta olmaması önemli ☺️
elifinannesi53 ilkgozagrimmmm çok değişik dimi anne olmak bir canı kendi canından çok seviyosun resmen…
ilkgozagrimmmm Mom078 Büyüdüklerindede böyle mi olacağız acaba 😊 İstemsiz oluyor. Rabbim hepsini korusun inşallah. 🤲😊
Mom44454 ilkgozagrimmmm amiiin inşallah canım. Bunun vesvese olduğunu bildiğin için daha kolay atlatırsın allahın izniyle bu konuyu çok düşünmemeye çalış😍❤️
Hilaliahmer ilkgozagrimmmm bende de var ve bence bu ömür boyu devam edecek. Annelik bu sanırım. Benim oğlum da 2,5 yaşında anneanne, babaanneye bırakıp nöbete gidiyorum ve inanın nefes alamıyorum aklımda türlü türlü senaryolar geliyor vesveseyi dibine kadar yaşıyorum
ilkgozagrimmmm Hilaliahmer Rabbim yardımcınız olsun. En çok çalışan anneler yaşıyordur belkide bunu. Allahım gönlünüze ferahlık versin yardımcınız olsun inşallah 🤲💕