Yasemin_06 Ayin icinde 1 haftadir saat basi uyaniyor niye oldigunu anlamadim gerceiten ust azilar cikiyo sanirim ama gunduz bisey yok gunduz uyuyor valla 1 haftadir sabah kadar oturuyorum saat basi agliyor uyaniyir gidip pislayip geri uyutuyorum basina gelen varmii???
Maviyesil121212 Yasemin_06 evet geldi 16 aylıkken falan; gündüz gayet mutluydu geceleri uyanırdı 4 azı dişimiz birden geldi; büyük ihtimalle diş
__zulfisiniz__ Yasemin_06 hastalık gece filan ortaya çıkıyor zaten gündüz bisey yok gece olunca hastalık o zaman başlıyor canım diş te öyle işte
aslimutlu1 Yasemin_06 bizde 16 aylık, saat başı kalkıyor .çıldırmamak elde değil .dış mi aciktigi için mi anlamıyorum .biraz pis pis uyuyor.sonra bı daha.yildimm valla
Yasemin_06 Maviyesil121212 yaa napcam bilemedim gercekten disten uyandigi zamnalarda oldu ama hic boyle degildi 1 kere felan uyanir aglardi ilk defa boyle oldu ya
Yasemin_06 __zulfisiniz__ burnuda zaten tikanik gibi anlamadim serum fizyoloji yapip cekiyorum gunduz acaba uyandinda dolven felan versemmiki
Yasemin_06 __zulfisiniz__ bide yanima alinca uyuyo 2 3 saat rahat uyuyo iyanmadan anlamadimki hic te oyle yanimda yatan bi cocuk defil hep besiginde uyuttum benimi ariyor acaba agladiginda kucagima aldigim an geri uykuya donuyo cunku kafam akrsiti
Maviyesil121212 Yasemin_06 birazcık sabredeceksiniz bu dişler gerçekten yorucu oluyor ama çıktığı an eski Haline döner
__zulfisiniz__ Yasemin_06 belkide onlemini al yatsin yanında canım bir kaç gün benim düşüncem uzamanlar 2 yasina kadar anne yaninda 2 yasindab sonra ayni odada kendi yataginda 4,5 yasindada ayrı odada diyor ama ne kadar doğru bilemem
Yasemin_06 aslimutlu1 ya bende ayni boynum agriyo suanda birazdan uyanir uyutali 1 saat olduydu mesai devm etcek.gibi gozukuyor