15 aylık bebegim komıt almıyor araba çorap top kitap vb şeyleri getir götür gibi komutları almıyor hiç birinin adını bilmiyor anne baba demiyor elimde herhangi birşeyi uzatıgımda alıyor ama ne oldugunu bilmiyor parmakla birşeyleri göstermiyor adını dediğimde bazen bakıyor bazen hiiiiiç umursamıyor ce oyununu oynuyoruz tekrar yapmam için elimi tutup yüzüme getiriyor kıyafet giydirince ayagını kaldırıyor veya kule yapmaya çalışıyor topu delikten atabiliyor bunlar olumlı yaptıkları eteafımdaki insanlar gayet iyi bu çocuk diyorlar ama ben oyle düşünmüyorum artık bu aylarda komıt yapabilmeli anne baba demesi veya nesneleri ögrenme si lazımdı bunşar yok hiç birşekilde bu durumda olup bu aylarda düzelen var mı dr götür cem kim nederse desin ama olumlu birşeyler duymam lazım bugun uyku haram