Urazinannesi2808 biz bi kac saat once hastaneden geldik, bezinde iki kez kan gordum 2 gun arayla, cok kucuktu kan ama cok korktum, bide surekli aglayarak feryat figan uyaniyor uykusundan, yine oyle uyandi aksam uykusundan, o agladi ben agladim, hemen hastaneye goturduk, kan testi ve gaita testi istediler, kakasini henuz yapmadi yarin yaparsa goturcez hastaneye, kan sonuclarininda biri cikmamis 2si cikmis, cikanlarda enfeksiyon veya alerji belrtisi yok dedi doktor, insallah enfeksiyon degildir, bugun sadexe zeytin ekmek yedim, ne yicegimi bilmiyorum, psikolojik olarak cok yorucuymus evlatlarimiz hastalanmasin, buna da sukur rabbjm beterinden korusun ama, insanin yuregi kaldidmiyormus cok zor..