Kızlar oğlum 7 ay 3 günlük öyle bir kabız olmuşki afedersiniz 3 saat ıkınıyo zeytin çekirdeği kadar anca yapabiliyor kaskatı taş gibi 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Uyuyamıyor kıvranıp duruyor 2 gündür ne yaptıysam banamısın demedi çok üzülüyorum kesin işe yarar dediğiniz birşey var mı ?