Dogammmm Bugün 43 günlük olduk.Kizim uyumak istemiyor.Resmen uyusun diye kırk takla atıyoruz.Kolik bir bebek değil ama gaz sancıları var.Damla kullaniyoruz.Meme+mama olarak besleniyor.Uyku sorunumuz çok ciddi.Ayni sorunu yaşayanlar var mi
Morfrenk Dogammmm biz artık 7 aylığız ama olmaz mı, eskilerin o 40lı bebek koyduğun yerde uyur yalanına inanan kervanındansın sende😅 malesef bizde inanmıştık ☺️ çok normal, malesef…
Mervi-10 Dogammmm valla benimki 23 günlük ama gece 4 de uyanıyor sabah 6 ya kadar uyumuyor hem anne sütü hem mama kullanıyorum bende 😃 ama sabahçıyız 4 gündür böle
2ogul-annesi Dogammmm kiraz çekirdeği kuşağı ve simplex önerebilirim. Beyaz gürültü de iyi gelir sessiz ve kararlık bi ortam ve bir de hamak .eger hamaginiz yoksa bi çarşafa koyun sallayın rahatlayınca emzirin başka bi sorunu yoksa emerek uyur . He bir de i.y.e olabilir dikkat edin gözlemleyin Allah yardımcınız olsun inşallah 🤲😇
CesurBey Dogammmm düzeliyor merak etmeyin benimde umudum yoktu ama düzeldi şimdi 4.ay atağındayız uykuya direnç gösteriyor gece uykusuna geçerken ☺ alışır diye korkmayın nasıl uyumak istiyorsa öyle uyutun gezerek kucakta uyutun çarşafın arasına koyun uyutun kokunuzu alarak uyusun farketmez bir süre böyle geçti bizde şimdi ise yanına yatıyorum ve pişpişliyorum uyuyor
ahmetseliminannesi Dogammmm Masallh diyeym önce kendime de benm ikizlerde 35 günlük 7 24 uyuyorlar 1 aylk kontrolde sarilik cikacak diye korktum cok şükür çıkmadı aciktiklarinda bide altları temiz değilse ona uyanıyorlar
Seher05 Canım benimki de 43 günlük magzen oluyor ki 3 4 saat uyumuyor aslında uykusu oluyor ama dalma sorunu yaşıyoruz bugünde dalmıyordu süpürge sesi actım bu uygulamadan cok şükür hemen daldı sende dene belki seninkindede işe yarar