NoyanDora Merhaba, 47 günlük oğlum henüz bizim problemimizde memeden ayrılamamak, emmesede orda kalmak istiyor hep. Çektiğim zaman kıyametler kopuyor nasıl önğne geçicem bu durumun bilmiyorum, tuvalete gitmek lüks oldu benim için
__zulfisiniz__ NoyanDora emzik kullanimi varmi birde şu anda çok normal düşünsene tanimadigin bir dünyaya geliyorsun tek bildihin koku ses anne kokusu anne sesi sana ihtiyaci var emmek istediği için emiyor bebek yani seni istiyor meme değil seni istediginide emerek belli ediyor emmesi çok güzel bence canım
aykoz_ NoyanDora bence önüne geçmelik bir şey yok cok doğal. 9 aydır cenin pozisyonunda size baglıydı, dogduktan sonra ılk üç ay bildigi tek şey meme ve sarmalanma istegi anne karnındakı gibi. Cok normal biraz daha dayanın gittikçe açılacak emme araları , o güven duygusunu hep hissetmeli
NoyanDora __zulfisiniz__ onun bilincindeyim askımda bi yandanda çok hoşuma gidiyor ama düşünün ki olduğum yere yapıştırıyor beni 🙈 emziği kabul etmiyor denedim atıyor hemen sıpacık 🥰
NoyanDora Morfrenk Gaz problemimiz geçen hafta itibariyle son buldu şükür 🙏🏼 rahat rahat çıkarabiliyor 🥰 ama her gün huy değiştiriyorlar bu hafta da memede geçiricez sanırım
__zulfisiniz__ NoyanDora 1 sene çocuk annesi bi sene iş annesi olacan derler bizim buralarda boşver ilgilen bebisinle ev iş güç dursun karninizi doyur otur temel işleri yap ilgilen bebisinle uyuyuncada dinlen bı güzel sende yat bol bol sütun olsun bebise gerisi olur gider 3 ay sonra gaz bitecek diş baslayacak sonra 2 yaş sendromu benim gaz bitti diş başladı bakalım ama ilk zamanlar en zor zamanlar bence
Wanderlust NoyanDora bizimki de emzigi hic istemiyordu hemen atiyordu birkac farkli emzik aldim kucagimda emme pozisyonunda tutup emzigi verip omzuma dogru da kafasini yaslayarak emzigi atmasini onledim bir iki uc atti ama oyle oyle tutmaya basladi. Simdi cok huzursuz olunca karni tok alti temizse hemen emzik tutturuyorum oyle uyuyor. Siz de tutmuyor diye hemen pes etmeyin umarim tutar bizi cok rahatlatti emzik🙏🏻
NoyanDora __zulfisiniz__ Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah bebişlerimizi 🙏🏼 Öpüyorum çok 😘
NoyanDora Esmece 5 çeşit emzik aldık damaklısı normali yenidoğanı antikoliği denemediğimiz emzik kalmadı 🤷🏼♀️
NoyanDora Wanderlust teşekkür ederim bende o şekilde deneyeceğim doktorumuzda emziği önerdi sindirim sistemini çalıştırdığı için gaz sorununa yardımcı oluyormuş
NoyanDora aykoz_ öyle tabiki göğüs uçlarım yara hep birini dinlendirip diğerini veriyorum dönüşümlü olarak sadece endişelendim açıkçası çünkü geçen hafta gaz sorunumuz olmadığında gülümseyen udak sesler çıkaran karnı doyduğunda altoda temizde yatağında ninniyle uyuyan bi bebekti bir anda değişince ister istemez sorgulama ihtiyacı hissettim bende
aykoz_ NoyanDora çok haklısınız bende bunu hep doymuyor diye algılardım ama lohusalık işte. Bi gün bıkmıştım memeden cıkınca aglamasından 6 saat memede kalmıştı kıcagımda bi emip bi uyanmıştı. Ama geçiyor hepsi🙏🏻 Şimdi de bir hafta oldu memeden ayrılalı 2 yaşında. İlk emzirme zamanları insanın gözünün önünden gitmiyor cok duygusal hepsi
AND-20 NoyanDora bizde de durum aynı bende ne yapacağımı bilmiyorum emzik veriyorum onu da almıyo uykusu gelince çok öyle alıyor
NoyanDora AND-20 Allah yardımcımız olsun 🙏🏼 Hiç birşey sorun değil yeterki ağlamasın ne yapalım 🤷🏼♀️
Aybersa NoyanDora avent ultra Air emzik denediniz mi? Bu da bir süreç bir kaç haftaya geçecektir. Dikkatini dağıtacak başka bir şey olmadığı için,size düşkün. Yakında babasını tanirsa ararsınız bu dönemleri 🤭
NoyanDora Aybersa Babası biraz sevsin istiyor adamcağız kucağına aldığı anda ağlamaya başlıyor 😅 beni sevmiyor diye yakınıyor garibim 🙈
NoyanDora Aybersa avent ultra air şuan pes etmeden tutturmaya çalıştığım emziği hem iki tane almıştım yorumlara falan bakarak ama işte oğlan inat ben ondan daha inat 🤦🏼♀️🙈
AND-20 NoyanDora aynen şu an bile emcem diye uğraşıyo kendi haline bıraktım artık emsin diye ama yoruyo valla