Hayır geceler ballar🌼
Bugün ocağımı sildim kendimce bişeyler yaptım belkide çoğunuz yapıyordur iyi bir sonuç elde ettiğim için paylaşmak istedim🌸
Öncelikle bir leğenin içine ocak başlıklarımızı koyuyoruz. Sonra içine 1 ketıl kaynar su, 1 tane bulaşık makinesi deterjanı ve 1 paket kabartma tozunu döküp 1 saat bekletiyoruz. Sonra ( ben eski diş fırcası kullandım) bezlede olur ama diş fırçası ile aralarına kadar sürttüm ocak başlıklarının ve siyahtı rengi resmeb yeni almıs gibi gri rengine döndü tavsiye ederim🤗