Canım benim bebeğime de baskası bakıyor.emerek uyutuyorum ama bakıcısı omuzunda uyutuyor.yanı uykusu gelınce her turlu uyuuyorlar.ben ilk işe başladım biberon almıyordu aclıktan agla agla okula getırmıslerdı orda emzırdım.ıkıncı gun yıne aynısı ücretsiz izne cıktım ama ek gıdası olunca hersey guzel gitti şükür.omuzda ayakta alışır.bakıcısı oyle ben de emzırerek🙂