Haticebrar 20 aylık bebislerinizin huyları nasıl bu aralar sizlerde de değişiklik var mı biz yapma dedikce yapıyoruz biseyleri inatlasmalar var nasıl davranacağımı bilemiyorum artk
Mini_ka Haticebrar inatlaşmak var. İstediğini de ağlayarak yaptırıyor. Gel dedi mi gelinecek ver dedi mi verilecek olmazsa küsüyor. Huyuna gitmeye çalışıyorum bak böyle yapma çok yanlış diyorum ne istiyorsa unutturmaya çalışıyorum. 2 yaş sendromunu çıldirmadan atlatan varmıdır acaba
asli_poyraz 17 aylık oğlum bir inatçı bir çirkef huysuz aman aman bende nasıl davranicagimi bilmiyorum aile binasında olduğumuz için çok simartiyolar
Haticebrar asli_poyraz bacım sen aile apartmanın da oturduğun için öyle bizimkine ne oluyo acaba yok ya huy değiştiriyorlar galiba mutlaka ailelerinde etkisi oluyo ama bu başka bişey ya
asli_poyraz Haticebrar ay yok valla bununda etkisi var ama çocuk çıldırmış istediği yemek olmasa yemez