Rdk inşallah fayda eder iştaha etmese bile balık yağı yararlı bizim bağışıklık düşük çıktı ondan ötürü önerdi doktorumuz. Çocuk doktoru da değerleri normal her güj balık yağı argivit vs verme dedi ne kadar zamanda bir balık yiyorsnjz dedi en fazla 2 haftada bir ona da öyle ver balık yağını dedi iştah açan şurup yok dedi adam konuşunca çok haklıydı ama yemeyen çocukta saç baş yolduruyor resmen insan bir umut denemek istiyor işte. Balık yağıda 170 tl 3 ay süresi var açılınca 2 haftada bir versek israf resmen😅😅🤦🏽♀️