6.5 aylıktan beri anlattığınız gibi yatarken sütünü içer 3-4 saat sonra acıkır ama bir türlü içmez o sütü emzik ister ama dalamaz da uykuya aç olduğu için dün akşam 1 saat kucağımda salladım sakinleştirip içirebilmek için sütünü içerse 3-4 saat yine uyur ama içmezse saat başı uyanıp 20-30 cc içip sabaha kadar yatağında debelenir 😔 çok yıprandım uyku konusunda ve hala da çözüm bulamadım 8,5 aylık bu arada kızım