O aylarda uykuya ait biz düzen beklemeyin. Benimkide gündüzleri yarım saatten fazla uyumazdi. Düzen oluşturucam diye kendimi de çocuğu da çok hirpaladim. Her uyandığinds tekrar geri uyutmaya çalıştım, aslında doğru olanda bu ama uyumayinca çok gerildim sinirlendim. Benimki üzerimde uyurdu sırf uyusun diye günde 4 defa 1-2 saat üzerimde uyuttum belim her yerim ayrı ağrıdı. 5. Aya geldik uyku eğitimi verdim kendi çabalarımla, şimdi ayına göre 2 uzun 1 kısa uyku yapması gerekiyor ve yapıyor en kısa 1 saat uyur. Gecede en geç 8 de uyumuş olur. Siz yine bebeğinoze uyku saati uyku rutinleri belirlemeye çalışın ama uyumadigi zaman benim gibi kendinizi yipratmayin. 4. Ayda uyku regresyonu denen bir olay var, bu aydan sonra düzene oturmaya başlıyor