Ceyfer bende aynı durumu yasadım 2 ay kontrolüne gittigimde hemsire kapanmak üzere dedi cocuk doktoruna yönlendirdi kafa boyunu ölçtüler ayıyla normal oldugu için sıkıntı yok dedi. Suan 4 ay 7 günlügz tamamen kapanmadı ama az kaldı . Düzenli bas cevresini ölçtür normal cıkarsa hiç bi sıkıntı yok demektir cnm .